Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 lipca 2013

Magiczna pomadka - Excellent od Ikor

Nie tak dawno opisałam na blogu jeden z kosmetyków, które otrzymałam na spotkani Pod Krakowskich Blogerek od firmy Ikor - a był to błyszczyk Pure Colors. Tym razem post ten będzie o pomadce Excellent, która zaskakuje tym, że zmienia swój kolor z żółtego na malinowy...
Produkt: Pomadka Excellent nr 104, Yellow
Dystrybutor: Ikor
Cena: 35zł


Od producenta:
Większość kosmetyków pozwala nam cieszyć się wielogodzinną trwałością makijażu. Niestety w przypadku pomadek ciężko o naprawdę wytrzymały produkt. Znaczna część dostępnych na rynku kosmetyków do ust ściera się i rozmazuje już po kilkudziesięciu minutach od nałożenia. Wyjątkiem jest innowacyjna linia pomadek Excellent!
Pomadki Excellent powstały w odpowiedzi na potrzeby kobiet. Każda z nas marzy o pięknym makijażu ust, który przetrwa kilkugodzinne spotkanie lub posiłek w restauracji. Excellent są także rozwiązaniem dla wszystkich pań, które do tej pory rezygnowały z pomadek w obawie przed kłopotliwymi śladami na ubraniu.
Nowoczesne pomadki nie ścierają się, nie rozmazują i nie brudzą odzieży. Ich dodatkową zaletą są doskonałe właściwości pielęgnacyjne. Pomadki z linii Excellent nie tylko nie wysuszają skóry, ale również tworzą ochronny film zabezpieczający przed utratą wilgoci!

Dostępne odcienie szminek znajdziecie TUTAJ.


Moja opinia:
Pomadkę którą otrzymałam do przetestowania, w formie stałej ma kolor żółty, natomiast aplikując ją na ustach zmienia się w kolor malinowy. Trafiłam akurat na swój odcień gdyż tą szminkę zalecają brunetką. Na powyższym zdjęciu z lewej strony są moje usta przed pomalowaniem, natomiast po prawej stronie - usta pomalowane raz pomadką Excellent. Nałożyłam jedną warstwę pomadki, gdyż przy dwóch warstwach odcień robi się zbyt malinowy i mi on nie odpowiada. Natomiast ten malinowy na zdjęciu jest bardzo delikatny i w tym kolorze czuję się bardzo dobrze. Jak widać moje usta gdy nie są pomalowane są pozbawione blasku, odcień blady, suche a gdy nałożyłam pomadkę od Ikor od razu nabrały życia! Kolor soczysty, pełne blasku, odpowiednio nawilżone. Przyznam, że nie miałam nigdy w życiu tak trwałej szminki, która utrzymuje się bez problemu przez cały dzień. W dodatku szminka znajduje się na moich ustach i nigdzie więcej. Gdy jem, gdy piję, czy męczę całuskami moje dziecko - szminka pozostaje na swoim miejscu! Mało tego - miałam mały problem aby ją zmyć z ust ;) W końcu poradziłam sobie mleczkiem do demakijażu.
Polecam wszystkim kobietą a zwłaszcza biznes women, które chcą wyglądać dobrze przez cały dzień a nie mają czasu na ciągłą poprawę makijażu. Każda mama, kobieta także chce wyglądać ładnie i zadbana dlatego stwierdzam, że warto zainwestować pieniądze, gdyż szminka jest wyjątkowo trwała i wydajna. Poza tym jest inna niż wszystkie gdyż jest magiczna ;) To nie tylko gadżet ale i świetny kosmetyk, który warto mieć.
Nie zauważyłam żadnych wad, chyba że chcemy szybko usunąć z ust szminkę, to wtedy musimy troszkę się pomęczyć ;)

Niebawem ukaże się recenzja pozostałych kosmetyków, które dostałam od firmy Ikor do testowania a są to:
- Słoneczna ziemia Lavertu, nr 03;
- Pigment Pure Colors, nr 104;
Recenzja błyszczyka Pure Colors znajdziecie TUTAJ.

Jeszcze raz dziękuję firmie IKOR za możliwość poznania magicznej pomadki Excellent Yellow.




10 komentarzy:

  1. Też podoba mi się odcień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam przyjemność wypróbować - super ta szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ustach efekt jakby po błyszczyku, fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe jak wygląda pudrowy róż??

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna jest,również mam żołtą,Twoje usteczka wyglądają świetnie.Kolor też mi odpowiada.Super recenzja. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnym ustom we wszystkim jest ładnie, al eta pomadka naprawdę wywarła na mnie pozytywne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze na tym wzorniku odcieni pokazuje, że powinien być pomarańczowy u Ciebie, a tu wyszedł taki piękny róż, jakiego szukam...

    OdpowiedzUsuń
  8. BrunetkOM, kobietOM.

    OdpowiedzUsuń