Łączna liczba wyświetleń

środa, 20 lutego 2013

Okrycie kąpielowe AKUKU… i czas kąpieli staje się przyjemny



W ramach współpracy z firmą AKUKU mogłam wybrać z ich asortymentu trzy produkty dla dziecka w zamian za rzetelną recenzję na blogu. W pierwszej kolejności przedstawię moją opinię na temat okrycia kąpielowego.


PRODUCENT: Albis
 MODEL RĘCZNIKA: różowy z białym dodatkiem i aplikacją na kapturze w postaci lwa (kod produktu A0054)
WYMIAR: 94x94cm (dostępny także w mniejszym rozmiarze 75x75cm)
SKŁAD MATERIAŁU: bawełna 82% i poliester 18%
CENA: około 30zł 


Dotąd dla mojej Emilki stosowałam okrycia kąpielowe także z kapturem ale miały one jednakowy materiał froty ręcznikowej  z obu stron, natomiast okrycie kąpielowe AKUKU ma inną fakturę, z jednej strony ma warstwę delikatnej froty ręcznikowej a z drugiej  przypomina cieniutki polar, który jest  bardzo przyjemny i miły w dotyku. Gdy owinęłam w nim Emilkę to córcia przytulała się do okrycia jak do pluszowego misia.


Ręcznik ten bardzo dobrze wchłania i osusza skórę dziecka  z wody w sposób delikatny, nie jest  szorstki tak jak to bywa w tradycyjnych ręcznikach. Moja córka ma 2,5 latka i wielkość ręcznika zdecydowanie wystarcza na okrycie i osuszenie dziecka. Kaptur to dodatkowa atrakcja ale nie tylko, gdyż okrywa i ogrzewa głowę, wchłania wilgoć mokrych włosków.
Zalecane jest aby ręcznik prać w 40 stopniach jednak przyznaję się, że przed jego zastosowaniem wrzuciłam go do pralki z jasnymi ubraniami na 50 stopni…. Z okryciem tym nic złego nie stało się, ręcznik nie skurczył się, nie wypłowiał ani nie zmienił faktury materiału. Myślę, więc że bez obaw można go prać w wyższej  temperaturze niż wskazuje  metka.


Zarówno ja,  jak i moja córka jesteśmy zadowolone, że mogłyśmy  testować  ten ręcznik. Zachęcam mamy do zakupu tego produktu a zwłaszcza polecam dla noworodków, ponieważ skóra takich maluszków jest bardzo cienka i wrażliwa na bodźce zewnętrzne a delikatna i mięciutka warstwa „polarkowa” otuli małą istotkę, przyjemnie ogrzeje  i umili czas kąpieli.

Zapraszam na stronę AKUKU oraz zachęcam do odwiedzenia ich profilu na Facebooku.

7 komentarzy:

  1. Mam jeden ręcznik z polarkiem, kupiony do szpitala, sprawdza się do dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żałuję, że takiego nie kupiłam wcześniej gdy córcia była jeszcze malutka. No ale lepiej późno niż wcale ;)

      Usuń
  2. No ten Emilkowy uśmiech mówi wszystko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięciutki ręcznik więc szczęśliwa minka ;)

      Usuń
  3. Jaki słodki misiaczek z naszej Emilki :) Teraz żałuję, że nie wybrałam sobie tego ręczniczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilia - nie masz czego żałować, Ty także dokonałaś fajnych wyborów z asortymentu AKUKU. Ja zazdroszczę Ci torby, której nie mogłam już zamówić...

      Usuń
  4. Polecam wybierać ręczniki, które wykonane są w 100% z bawełny. Okrycia dla niemowląt z dodatkiem poliestru są co prawda delikatniejsze dla skóry ale mają mniejszą chłonność. Znakomite są także ręczniki bambusowe ale niestety ich cena jest znacznie wyższa.

    OdpowiedzUsuń