Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 stycznia 2013

Klocki LEGO DUPLO (1,5-3lat) & STREETCOM czyli córcia testuje



Nowy rok zaczął się ciekawie, gdyż zakwalifikowałam się do kampanii LEGO DUPLO & Streetcom .  Jakiś czas temu otrzymałam informację, że prawdopodobnie będę testować klocki i bardzo się ucieszyłam aczkolwiek nic nie mówiłam córce tylko czekałam na ostateczne potwierdzenie!  I oto jest - 14 stycznia do mych drzwi zapukał kurier z przesyłką od Streetcom!


Co to jest Streetcom? To agencja zajmująca się marketingiem oraz prowadzeniem kampanii w których wybrani konsumenci testują produkty i usługi. Eksperci testują pełnowartościowe produkty, otrzymują także Przewodnik Ambasadora ze szczegółową informacją o danym produkcie, ulotki informacyjne oraz (prawie zawsze) próbki produktów. Eksperci mają za zadnie rozmawiać o danym produkcie lub usłudze z innymi oraz przekazywać po każdej przeprowadzonej rozmowie szczerą opinię do Streetcom-u w postaci ankiety on-line. Dzięki kampanią można poznać nowe produkty na rynku oraz je wypróbować. Więcej szczegółów TUTAJ


Tym razem biorę udział w kampanii Lego Duplo & Streetcom.

Obecnie stworzono nową kolekcje klocków LEGO DUPLO dla najmłodszych dzieci w wieku 1,5-3lat. Ja otrzymałam w paczce jedną z tych nowości czyli zestaw: Kreatywny pojazd dla maluszka który zawiera: 15 dużych i przyjemnie kolorowych klocków w tym pojazd do ciągnięcia na sznureczku. Klocki te są znacznie większe od klasycznych klocków Lego, dzięki czemu dziecko może bawić się bezpiecznie bez ryzyka połknięcia elementów. 



Nauka poprzez zabawę a zabawa klockami Lego Duplo:
- Rozwija kreatywność i wyobraźnie dziecka;
- Wpływa na umiejętności różnicowania kształtów i kolorów;
- Rozwija zdolności koncentracji;
- Buduje poczucie własnej wartości
- Rozwija sprawność manualną maluszka;
- Kształtuje umiejętności społeczne maluszka;



Moja opinia:

Moja córka ma skończone 2 latka i jest bardzo żywiołowy dzieckiem, ciężko zająć ją jedną rzeczą aby mogła choć na chwilkę posiedzieć i pobawić się dłużej. Kiedy otrzymałyśmy paczkę córka z wielkim zaangażowaniem pomagała mi w otwieraniu przesyłki. Gdy zobaczyła klocki z błyskiem w oku powiedziała: „OOOOO!!!! To moje” – od razu wiedziała, że ta paczka przeznaczona jest dla niej ;) Pomogłam Emilce wypakować z pudełek tekturowych klocki i od razu zaczęła tworzyć własną wizję budowli na platformie z kółkami.

Pomoc w rozpakowaniu paczki od Streetcom:



Oto pierwsza kreatywna konstrukcja mojej córci:



Emila bawiła się już wcześniej klockami Lego Duplo, gdyż kilka dni przed otrzymaniem paczki od Streetcom, dostała prezent od cioci i wujka w postaci zestawu: Ciężarówka z ZOO (2-5lat) do którego była dołączona ciężarówka, figurka z Panem i Lwem. Zauważyłam już wtedy, że dwu letnie dziecko bez najmniejszego problemu poradziło sobie z nakładaniem klocka na klocek. Natomiast nowe modele wyróżnia to, że ich kolory są bardziej intensywne a klocki większe przy czym idealnie pasują do pozostałych klocków Lego Duplo. Córcia uważnie obserwowała kształty i kolory i według niej najfajniejsze klocki to te które mają: „lolol źółty” (czytaj: kolor żółty) - czyli jej ulubiony. Najbardziej zainteresowały ją klocki z namalowanymi oczkami oraz pojazd na kółkach – pewnie ze względu na ten kolor żółty ;) Jak już ukończyła swoją pierwszą budowlę zaczęła ciągnąć za sznureczek jeżdżąc po pokoju tym pojazdem. Zestaw w sam raz dla mojego łobuza, gdyż nie lubi siedzieć długo w jednym miejscu a w tym przypadku klocki na platformie z kółkami pozwalają jej poruszać się po pokoju ciągnąc pojazd za sobą. Po minie dziecka widać było radość oraz ciekawość związaną z nową zabawką! Emilka zrobiła kilka rundek po pokoju i wyburzała swą konstrukcje ale od razu zaczęła tworzyć nową i tak w kółko… Sama byłam w szoku, że tak długo zajęła się klockami Lego Duplo.


  
Dziś już minęło kilka dni od otrzymanej paczki od Streetcom i choć u Emilki nie wzbudzają już takiego ogromnego zainteresowania jak w pierwszych dniach zabawy to jednak codziennie do nich wraca i bawi się nimi. Podczas gdy córka bawiła się zestawem zauważyłam , że sznureczek który jest doczepiony do pojazdu  jest dość krótki co utrudnia dziecku ciągnięcie go w pozycji stojącej, jednak rozumiem, że długość sznureczka ma związek z bezpieczeństwem, dlatego nie zaliczam tego jako wada. Mamy i na to rozwiązanie do ciężarówki ZOO doczepiamy kreatywny pojazd i w ten sposób powstaje ciuchcia z wagonem. Zabawę modyfikujemy jeszcze poprzez różne dodatkowe elementy…, np. wozi misia w pojeździe albo wkłada klocki do małych kubeczków i rozdaje magiczny napój rodzicom oraz pluszakom. Emilka lubi także robić zza klocków a ku-ku. Pomysłów na zabawę tymi klockami jest wiele – wszystko zależy od kreatywności dzieciaków i pomocy rodziców.





Jedyny minus jaki zauważyłam to niestety dość wysoka cena. Osobiście uważam, że cena nie jest adekwatna do ilości klocków w zestawie. Zdaję sobie sprawę, że klocki Lego Duplo to klocki świetnej jakości, bezpieczne, kolorowe, pomysłowe, mają piękne figurki i wiele ciekawych funkcji… pomimo to i tak uważam, że jest ich mało w zestawie. Jestem pewna, że każde dziecko chciałoby mieć taki zestaw, jednak nie każdą rodzinę na to stać. Jest na to sposób – można albo polować na promocje albo zaproponować rodzinie aby złożyła się na prezent urodzinowy czy Świąteczny i zakupiło jeden z zestawów Lego Duplo, to lepsze rozwiązanie niż góra niepotrzebnych zabawek, które po jakimś czasie mogą się popsuć. Myślę, że takie Lego Duplo na pewno pozostanie na długo z dzieckiem  ze względu na wytrzymałość i pomysłowość malucha.
Wraz z córcią cieszymy się za możliwość wzięcia udziału w tak wesołej kampanii LEGO DUPLO & Streetcom. Pisanie opinii i raportów na temat zabawy naszych maluchów tymi klockami to czysta przyjemność.

MODEL: 10554 Kreatywny pojazd do ciągnięcia dla maluszka

ILOŚĆ KLOCKÓW: 15 sztuk w tym pojazd na kółkach ze sznureczkiem

CENA: około 70zł 

PRZEZNACZONE DLA DZIECI W WIEKU: 1,5-3lat





7 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisalaś o cenie. To ciągle wysoka półka cenowa i nie dziwne, że jest na rynku tyle klocków innych marek, które pasują do duplo.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku cena idzie w parze z jakością, ale wciąż dla wielu rodziców stanowi pułap nie do osiągnięcia.
    Kochana Emilcia została gwiazdą recenzji. Najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie zza klocków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kampania Ci się trafiła :) Dla mnie też cena dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kampania i świetna recenzja :-) Emilka dodała uroku tej recenzji :-)
    Co do klocków wyglądają ciekawie i moja Majka też by się takimi pobawiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy Duplo. Nie są najtańsze, ale warte swojej ceny. Niedawno w Realu mieli niezłe promocje na duże zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kampania, zresztą ja też załapałam się na kampanię zabawek dziecięcych na rekomenduj.to, mniej czasu spędza się na raportach niż w streetcomie, a przy moim małym diabełku każda minuta dla mnie jest bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam

    Czy dziecko okolo 80 cm wzrostu jest w stanie ciagnac pojazd czy to raczej zabawka przeznaczona tylko dla czworkaujacego malucha?

    OdpowiedzUsuń