Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 stycznia 2013

Klocki LEGO DUPLO (1,5-3lat) & STREETCOM czyli córcia testuje



Nowy rok zaczął się ciekawie, gdyż zakwalifikowałam się do kampanii LEGO DUPLO & Streetcom .  Jakiś czas temu otrzymałam informację, że prawdopodobnie będę testować klocki i bardzo się ucieszyłam aczkolwiek nic nie mówiłam córce tylko czekałam na ostateczne potwierdzenie!  I oto jest - 14 stycznia do mych drzwi zapukał kurier z przesyłką od Streetcom!


Co to jest Streetcom? To agencja zajmująca się marketingiem oraz prowadzeniem kampanii w których wybrani konsumenci testują produkty i usługi. Eksperci testują pełnowartościowe produkty, otrzymują także Przewodnik Ambasadora ze szczegółową informacją o danym produkcie, ulotki informacyjne oraz (prawie zawsze) próbki produktów. Eksperci mają za zadnie rozmawiać o danym produkcie lub usłudze z innymi oraz przekazywać po każdej przeprowadzonej rozmowie szczerą opinię do Streetcom-u w postaci ankiety on-line. Dzięki kampanią można poznać nowe produkty na rynku oraz je wypróbować. Więcej szczegółów TUTAJ


Tym razem biorę udział w kampanii Lego Duplo & Streetcom.

Obecnie stworzono nową kolekcje klocków LEGO DUPLO dla najmłodszych dzieci w wieku 1,5-3lat. Ja otrzymałam w paczce jedną z tych nowości czyli zestaw: Kreatywny pojazd dla maluszka który zawiera: 15 dużych i przyjemnie kolorowych klocków w tym pojazd do ciągnięcia na sznureczku. Klocki te są znacznie większe od klasycznych klocków Lego, dzięki czemu dziecko może bawić się bezpiecznie bez ryzyka połknięcia elementów. 



Nauka poprzez zabawę a zabawa klockami Lego Duplo:
- Rozwija kreatywność i wyobraźnie dziecka;
- Wpływa na umiejętności różnicowania kształtów i kolorów;
- Rozwija zdolności koncentracji;
- Buduje poczucie własnej wartości
- Rozwija sprawność manualną maluszka;
- Kształtuje umiejętności społeczne maluszka;



Moja opinia:

Moja córka ma skończone 2 latka i jest bardzo żywiołowy dzieckiem, ciężko zająć ją jedną rzeczą aby mogła choć na chwilkę posiedzieć i pobawić się dłużej. Kiedy otrzymałyśmy paczkę córka z wielkim zaangażowaniem pomagała mi w otwieraniu przesyłki. Gdy zobaczyła klocki z błyskiem w oku powiedziała: „OOOOO!!!! To moje” – od razu wiedziała, że ta paczka przeznaczona jest dla niej ;) Pomogłam Emilce wypakować z pudełek tekturowych klocki i od razu zaczęła tworzyć własną wizję budowli na platformie z kółkami.

Pomoc w rozpakowaniu paczki od Streetcom:



Oto pierwsza kreatywna konstrukcja mojej córci:



Emila bawiła się już wcześniej klockami Lego Duplo, gdyż kilka dni przed otrzymaniem paczki od Streetcom, dostała prezent od cioci i wujka w postaci zestawu: Ciężarówka z ZOO (2-5lat) do którego była dołączona ciężarówka, figurka z Panem i Lwem. Zauważyłam już wtedy, że dwu letnie dziecko bez najmniejszego problemu poradziło sobie z nakładaniem klocka na klocek. Natomiast nowe modele wyróżnia to, że ich kolory są bardziej intensywne a klocki większe przy czym idealnie pasują do pozostałych klocków Lego Duplo. Córcia uważnie obserwowała kształty i kolory i według niej najfajniejsze klocki to te które mają: „lolol źółty” (czytaj: kolor żółty) - czyli jej ulubiony. Najbardziej zainteresowały ją klocki z namalowanymi oczkami oraz pojazd na kółkach – pewnie ze względu na ten kolor żółty ;) Jak już ukończyła swoją pierwszą budowlę zaczęła ciągnąć za sznureczek jeżdżąc po pokoju tym pojazdem. Zestaw w sam raz dla mojego łobuza, gdyż nie lubi siedzieć długo w jednym miejscu a w tym przypadku klocki na platformie z kółkami pozwalają jej poruszać się po pokoju ciągnąc pojazd za sobą. Po minie dziecka widać było radość oraz ciekawość związaną z nową zabawką! Emilka zrobiła kilka rundek po pokoju i wyburzała swą konstrukcje ale od razu zaczęła tworzyć nową i tak w kółko… Sama byłam w szoku, że tak długo zajęła się klockami Lego Duplo.


  
Dziś już minęło kilka dni od otrzymanej paczki od Streetcom i choć u Emilki nie wzbudzają już takiego ogromnego zainteresowania jak w pierwszych dniach zabawy to jednak codziennie do nich wraca i bawi się nimi. Podczas gdy córka bawiła się zestawem zauważyłam , że sznureczek który jest doczepiony do pojazdu  jest dość krótki co utrudnia dziecku ciągnięcie go w pozycji stojącej, jednak rozumiem, że długość sznureczka ma związek z bezpieczeństwem, dlatego nie zaliczam tego jako wada. Mamy i na to rozwiązanie do ciężarówki ZOO doczepiamy kreatywny pojazd i w ten sposób powstaje ciuchcia z wagonem. Zabawę modyfikujemy jeszcze poprzez różne dodatkowe elementy…, np. wozi misia w pojeździe albo wkłada klocki do małych kubeczków i rozdaje magiczny napój rodzicom oraz pluszakom. Emilka lubi także robić zza klocków a ku-ku. Pomysłów na zabawę tymi klockami jest wiele – wszystko zależy od kreatywności dzieciaków i pomocy rodziców.





Jedyny minus jaki zauważyłam to niestety dość wysoka cena. Osobiście uważam, że cena nie jest adekwatna do ilości klocków w zestawie. Zdaję sobie sprawę, że klocki Lego Duplo to klocki świetnej jakości, bezpieczne, kolorowe, pomysłowe, mają piękne figurki i wiele ciekawych funkcji… pomimo to i tak uważam, że jest ich mało w zestawie. Jestem pewna, że każde dziecko chciałoby mieć taki zestaw, jednak nie każdą rodzinę na to stać. Jest na to sposób – można albo polować na promocje albo zaproponować rodzinie aby złożyła się na prezent urodzinowy czy Świąteczny i zakupiło jeden z zestawów Lego Duplo, to lepsze rozwiązanie niż góra niepotrzebnych zabawek, które po jakimś czasie mogą się popsuć. Myślę, że takie Lego Duplo na pewno pozostanie na długo z dzieckiem  ze względu na wytrzymałość i pomysłowość malucha.
Wraz z córcią cieszymy się za możliwość wzięcia udziału w tak wesołej kampanii LEGO DUPLO & Streetcom. Pisanie opinii i raportów na temat zabawy naszych maluchów tymi klockami to czysta przyjemność.

MODEL: 10554 Kreatywny pojazd do ciągnięcia dla maluszka

ILOŚĆ KLOCKÓW: 15 sztuk w tym pojazd na kółkach ze sznureczkiem

CENA: około 70zł 

PRZEZNACZONE DLA DZIECI W WIEKU: 1,5-3lat





10 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze napisalaś o cenie. To ciągle wysoka półka cenowa i nie dziwne, że jest na rynku tyle klocków innych marek, które pasują do duplo.

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku cena idzie w parze z jakością, ale wciąż dla wielu rodziców stanowi pułap nie do osiągnięcia.
    Kochana Emilcia została gwiazdą recenzji. Najbardziej przypadło mi do gustu zdjęcie zza klocków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kampania Ci się trafiła :) Dla mnie też cena dość wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kampania i świetna recenzja :-) Emilka dodała uroku tej recenzji :-)
    Co do klocków wyglądają ciekawie i moja Majka też by się takimi pobawiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubimy Duplo. Nie są najtańsze, ale warte swojej ceny. Niedawno w Realu mieli niezłe promocje na duże zestawy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kampania, zresztą ja też załapałam się na kampanię zabawek dziecięcych na rekomenduj.to, mniej czasu spędza się na raportach niż w streetcomie, a przy moim małym diabełku każda minuta dla mnie jest bezcenna

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam

    Czy dziecko okolo 80 cm wzrostu jest w stanie ciagnac pojazd czy to raczej zabawka przeznaczona tylko dla czworkaujacego malucha?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję bardzo za fajną opinię. Teraz będę wiedział czym się kierować przy wyborze klocków.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać córce się bardzo podobały te klocki. Ciekawe co by powiedziała na taki zestaw lalek https://modino.pl/lalki-i-akcesoria

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń