Łączna liczba wyświetleń

piątek, 11 stycznia 2013

Zabieg pielęgnacyjny na twarz Dermo Pharma bo: "Piękno ma Twoją twarz"



W listopadzie 2012 roku na profilu Dermo Pharma na facebooku ruszyła akcja zachęcająca do testowania ich produktów zatytułowana "Piękno ma Twoją Twarz". Zakwalifikowałam się do grona testujących osób i mogłam wybrać sobie peeling enzymatyczny i dowolną maskę-kompres 4D.  Przesyła doszła przed Świętami Bożego Narodzenia więc miałam czas aby upiększyć się przed tą uroczystością...


Czas wykonania całego zabiegu pielęgnacyjnego na twarz: 35min

Kosmetyki Dermo Pharma:
Peeling enzymatyczny Beauty 2 GO - oczyszczenie i regeneracja (dwie saszetki)
- Zwiera kompleks kwasów AH skoncentrowanej mieszanki 5 ekstraktów roślinnych: jagody, trzciny cukrowej, syropu klonowego, pomarańczy i cytryny;
- Peeling oczyszcza, łagodzi i zapewnia uczucie świeżości;
- L-Arginina działa nawilżająco i regenerująco;
- Aktywne cząsteczki i ekstrakt z jabłka zmniejszają widoczność porów, złuszczają oraz pobudzają proces odnowy komórkowej;
Maska kompres 4D - intensywne nawilżenie i dotlenienie, hydroodnowa komórkowa (1szt.maski)
 - Kwas  hialuronowy – utrzymuje prawidłową wilgotność naskórka i skóry właściwej.
Chroni skórę przed wysychaniem i wzmacnia jej właściwości ochronne.
- Gliceryna – reguluje wilgotność przez 24h w głębokich warstwach rogowych
naskórka.
- Witamina E – antyoxydant, chroniący komórki przed utleniaczami. Nawilża i uelastycznia skórę,  skutecznie wspiera proces odnowy komórkowej.Krystaliczna woda z lodowca Alaski - zapewnia optymalne nawilżenie skóry oraz natychmiastowe uczucie świeżości. Zawartość minerałów (wapno, sód, potas, magnes) wpływa na poprawę jakości skóry.
- Alantoina – pochodna mocznika.  Działa nawilżająco i wygładzająco,  eliminuje podrażnienia.
- D-Panthenol – działa leczniczo, łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia.
- Ekstrakt z alg – zawiera witaminy z grupy B oraz E i C a także ß-karoten. Wykazuje działanie antyrodnikowe, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych, poprawia  koloryt.
- Ekstrakt z aloesu – odżywia i regeneruje skórę, stymuluje procesy odnowy naskórka. Pobudza fibroblasty do produkcji włókien kolagenu i elastyny odpowiedzialnych za jędrność i sprężystość skóry.

Kolejność wykonywania zabiegu pielęgnacyjnego:
1.Dokładny demakijaż i tonizacja oczu, całej twarzy i szyi
2.Aplikacja peelingu enzymatycznego wraz z delikatnym masowaniem
3.Nałożenie maski kompres 4D 

Gdy tylko otrzymałam paczkę z produktami do testowania od razu rozpakowałam jej zawartość i ujrzałam  saszetki z kosmetykami, woreczek ozdobny oraz katalog produktów. Na początku zdziwiłam się, że peeling enzymatyczny jest w postaci „gotowej” gdyż dotychczas używałam tego rodzaju peelingi w formie proszkowej którą należało rozcieńczyć z wodą. Takie „gotowe” peelingi zawsze uważałam za mniej skuteczne. Moja ciekawość i chęć wypróbowania nowej marki bardzo mnie zmotywowała do tego aby zestaw ten wypróbować tego samego dnia.
Wieczorem ułożyłam córkę do snu i wreszcie miałam już czas tylko dla siebie. Uprzedziłam męża, że jeśli córcia się obudzi to mnie nie ma gdyż teraz będzie chwila relaksu tylko dla mnie ;)


Moja skóra jest młoda lecz niestety są na niej widoczne efekty bogatej mimiki twarzy czyli widoczne są na niej moje zmarszczki mimiczne. Po całym dniu widać także zmęczenie oraz nie wyspanie. Mam normalny typ skóry z tendencją do przesuszania a zwłaszcza w okresie grzewczym i zimowym. Dlatego do przetestowania wybrałam maskę 4D intensywne nawilżenie i dotlenienie.

Peeling enzymatyczny:

W pierwszej kolejności przeprowadziłam dokładny demakijaż twarzy oraz tonizację. Następnie zaaplikowałam na twarz i szyję peeling enzymatyczny – chwilkę odczekałam i ku mojemu zdziwieniu podczas delikatnego masowania twarzy zaczął złuszczać się martwy naskórek. Dawno nie robiłam peelingu enzymatycznego i naprawdę martwy naskórek zszedł w sporych ilościach.

                                                  Peeling enzymatyczny tuż po nałożeniu na twarz                                Po delikatnym masażu widoczny martwy naskórek


Zapach bardzo przyjemny choć preferuję kosmetyki bez zapachowe, aczkolwiek ten zapach bardzo mi odpowiada i określiłabym go jako owocowy i łagodny. Po kilku minutach zmyłam  twarz ciepłą wodą i uśmiech zagościł na mej twarzy, ponieważ od razu zauważyłam widoczne zmiany. Po pierwsze skóra odzyskała świeżość i ładny koloryt, w dotyku bardzo miękka i gładka. Jednak najbardziej urzekło mnie to, że zmarszczki mimiczne na czole są mniejsze i to już po pierwszej aplikacji. Zauważyłam także zmniejszone pory. Jestem mile zaskoczona efektem i jako dowód umieszczam zdjęcia.

                            Skóra na policzku                                                             Skóra na czole



Kompres 4D:

Kolejnym krokiem było nałożenie maski 4D. Po wyjęciu kompresu nałożyłam go starannie na twarz tak aby jak najdokładniej przylegała do skóry i jako pierwsze odczucie którego doznałam to bardzo nasączony kompres. Przyjemny zapach oraz kojący chłód maski sprawił iż poczułam ulgę na twarzy. Wykrojony płat jest spory i wystarczy na przykrycie całej dużej twarzy. Aby w pełni się zrelaksować położyłam się na łóżku i czekałam 20min aż bogata w składniki maska 4D wsiąknie w głąb mojej skóry i porządnie ją dotleni i nawilży. Nadmiar płynu z maski wklepałam w szyję aby nic się nie zmarnowało ;) Po zdjęciu maski odczekałam chwilkę aby całość dobroczynnych składników z maski wchłonęła i zobaczyłam w lustrze zdrowo wyglądającą mamę po której nie widać zmęczenia po całym dniu! 




Podsumowanie:

Skóra wyraźnie poprawiła swój koloryt, zabieg pielęgnacyjny nadał skórze jędrności i elastyczności. Zmniejszył widoczne zmarszczki mimiczne oraz pory na twarzy. Dodam, że peeling enzymatyczny świetnie przygotował skórę do aplikacji maseczki i dzięki złuszczeniu martwego naskórka maska 4D mogła wniknąć głęboko w moją skórę dając dokładne nawilżenie i ulgę  - co zauważyłam już po pierwszym zabiegu.
Zmieniłam zdanie co do „gotowych” peeling-ów, które można stosować w zaciszu domowym. Z czystym sumieniem stwierdzam, że peeling ten jest równie skuteczne jak te z salonu kosmetycznego. W dodatku saszetka wystarcza na całą twarz i szyję – taka gotowa porcja jest świetnym rozwiązaniem aby nadmiar przygotowanego peelingu nie zmarnował się (jak w przypadku peeling-ów enzymatycznych w proszku).
Efekt skóry miękkiej i jedwabistej po zabiegu utrzymała się prawie tydzień – skóra była widocznie nawilżona i gładka.
Cały zabieg wykonałam z wielką przyjemnością a zapach kosmetyków sprawił, że poczułam się komfortowo i zrelaksowana. Według mnie taki zestaw jest dla każdego gdyż nie podrażnia skóry i jest hipoalergiczny. Zarówno peeling enzymatyczny jak i kompres 4D wygodne są w podróży gdyż nie zajmuje wiele miejsca.



Pragnę pięknie podziękować firmie Dermo Pharma za możliwość przetestowania tych wspaniałych produktów. Zestaw peeling enzymatyczny i maska 4D na pewno będę rekomendować mojej rodzinie i znajomym gdyż naprawdę warto. Po co wydawać górę pieniędzy w salonach kosmetycznych jak taki sam efekt można uzyskać w zaciszu domowym i za rozsądną cenę. 
Na stronie DERMO PHARMA znajdziecie katalog produktów, które można dobrać do własnego typu skóry.
Gdzie kupić? Tutaj znajdziesz produkty Dermo-Pharma: KLIK




7 komentarzy:

  1. świetna recenzja, super produktu. Z niecierpliwością czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna lektura :-) zwłaszcza te efekty na twarzy :-)

    Pozdrawiam ewanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Uleńko, widać, że włożyłaś masę serca w napisanie recenzji. Lepiej bym tego nie ujęła. No i jestem zaskoczona efektami kosmetyków. Niepokoi mnie tylko skóra na Twoich policzkach. Masz na coś uczulenie?
    Ściskam Cię mocno i gorąco namawiam do kontynuowania wpisów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie uczulenie, zanim zastosowałam kosmetyki to chyba się podrapałam albo nie wiem może tak zdjęcie wyszło? Jednak widać na tym zdjęciu, że pory są zmniejszone ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę pokazać Twojego bloga mojej narzeczonej, ponieważ bardzo dba o siebie i korzysta w gabinecie https://instytutbeautyderm.pl z przeróżnych zabiegów. Śmiało możecie skorzystać sobie z zabiegów, jeśli tylko macie taką potrzebę, ponieważ mają doświadczonych specjalistów, którzy wykonują odpowiednio zabiegi.

    OdpowiedzUsuń