Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 stycznia 2013

Moje pierwsze pudełko SHINY BOX od MIASTA KOBIET!



Dawno już słyszałam o pudełkach Shiny Box – głównie od moich koleżanek i praktycznie każda z nich jest zadowolona. Dziewczyny testują te produkty co miesiąc i twierdzą, że za każdym razem zawartość pudełka jest coraz ciekawsza. Długo zastanawiałam się czy warto jest zarejestrować się w Shiny Box czy nie. Jednak udało mi się wygrać konkurs organizowany przez magazyn MIASTO KOBIET, gdzie moją nagrodą było jedno z dziesięciu pudełek Shiny Box. Otrzymałam  pudełko z kosmetykami i jestem zachwycona zawartością gdyż są to kosmetyki głównie do pielęgnacji twarzy i ciała czyli archiwalne pudełko wrześniowe 2012. Uwielbiam kosmetyki pielęgnacyjne i używam tych dobrze nawilżających zwłaszcza w okresie zimowym gdzie skóra szybciej się przesusza i wymaga szczególnej ochrony! Tak bardzo spodobała mi się zawartość Shiny Box, że już przestałam się zastanawiać i postanowiłam zarejestrować się bo uważam, że warto jest spróbować i zbierać Shiny Star (punkty) na kolejne darmowe pudełko.

Zawartość mojej nagrody - pudełko archiwalne wrzesień 2012




Produkty pełnowymiarowe:


- DERMEDIC peeling enzymatyczny HYDRAIN 3 - 50g - 30zł
- DERMEDIC Koncentrat balsam HYDRAIN 3 - 200ml - 27zł


Mini produkty:



- BIODERMA Hydrabio Masque - maseczka intensywnie nawilżająca - 15ml
- BIODERMA Hydrabio Serum - skoncentrowane serum intensywnie nawilżające skórę - 15ml
- ZEPTER krem do rąk Swisso Logical - 2x 5ml
- ZEPTER owocowy tonik nawilżający La Danza - 5ml
- ZAWIESZKA wykończona kryształkami od marki ZEPTER


Zachęcam wszystkich do zapoznania się ze szczegółami zasad SHINY BOX oraz do rejestracji przez mój link polecający:

Magazyn Miasto Kobiet informuje, że niebawem szykuje się kolejny ciekawy konkurs z równie miłymi nagrodami więc dla zainteresowanych przesyłam linka na ich stronę KLIK jak również do bacznego obserwowania ich na facebooku KLIK. Może i Wam poszczęści się jak mi i wygracie wspaniałe nagrody?   Powodzenia!!!


UWAGA! 
  Do dnia 27 stycznia 2013 do godz 15:00 można zamawiać archiwalne pudełka Shiny Box  w cenie promocyjnej 29zł ich kod rabatowy znajdziecie TU (promocja nie dotyczy grudniowego i styczniowego pudełka Shiny Box)!
Ja już zamówiłam pudełko sierpniowe...





9 komentarzy:

  1. Teraz masz dwie zawieszki :)
    Gratuluję i cieszę się, że mogłaś otrzymać swoje pierwsze SB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki i bardzo jestem zadowolona z jej zawartości ;) A z zawieszek planuje zrobić jakieś dodatki do czapki szydełkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm, a gdzie uciekł mój komentarz ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiolu nie mam pojęcia, nie widziałam Twojego komentarza...najwyraźniej nie został zapisany?

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę o pomoc i rejestracje na shinybox przez ten link: http://shinybox.pl/order/index/mode/subscription/?ref=4a0fb8b

    z góry dziękuję :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  6. http://shinybox.pl/?ref=94de8bd - na tej stronie możesz się zarejestrować ;) i powiem , że baardzo warto . Darmowe pudełka jeśli zbierzesz 100 punktów, a bardzo w łatwy sposób :D

    OdpowiedzUsuń
  7. http://shinybox.pl/?ref=1044c6b
    proszę o pomoc i rejestracje na ShinyBox przez ten link

    OdpowiedzUsuń