Łączna liczba wyświetleń

sobota, 8 czerwca 2013

Nutrikosmetyki na Wiosnę



Już po raz drugi dzięki uprzejmości Prekusorką mogłam testować ciekawy produkt jakim są suplementy diety My Body Shape – My Beauty System. Firma Medica Line tworzy leki mające zastosowanie w lecznictwie szpitalnym oraz nutrikosmetyki. 

Nutrikosmetyki to suplementy diety, które działają od wewnątrz. Często nasza dieta nie jest odpowiednia co w konsekwencji w organizmie zaczyna brakować witamin i mikroelementów. Stres, kawa i papierosy również mają negatywny wpływ na nasz organizm i urodę. Aby poprawić kondycję naszej skóry w tym celu firma Medica Line stworzyła linię nurtikosmetyków zwaną: „Cztery Pory Roku” :

- WIOSNA - My Body Shape - dzięki specjalnie dobranym innowacyjnym substancjom czynnym w kapsułkach ułatwia skuteczne oczyszcza organizm, przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz redukcję cellulitu, co gwarantuje smukłą sylwetkę.

- LATO – My Sun Complex - to mieszanina karotenoidów, jednych z najskuteczniejszych substancji w walce z fotostarzeniem się skóry oraz „wymiatacze” wolnych rodników, którymi są witaminy E i C, zapewni doskonałe zabezpieczenie podczas kąpieli słonecznych. Dodatek wiesiołka złagodzi stany alergiczne skóry powstałe podczas opalania oraz wspomoże proces odnowy komórek skóry.

- JESIEŃ – My Hair and Nails Repair – zawiera proteiny ryżowe, olej z kiełków pszenicy oraz wyciąg z bambusa, odpowiadają za odżywienie i nawilżenie włosów. Aminokwasy, będące podstawowym budulcem zarówno włosów jak i paznokci w połączeniu z biotyną, która zapobiega wypadaniu włosów i nadaje zdrowy wygląd paznokciom, stanowią o skuteczności i długotrwałym efekcie nutrikosmetyku.

- ZIMA – My Skin Moisturizer – w którym znajduje się kolagen, jako niezbędny budulec skóry wraz z przeciwutleniaczami - luteiną oraz witaminami E i C i innymi składnikami o charakterze nawilżającym, stanowi doskonałą barierę dla szkodliwych czynników zewnętrznych.

Otrzymałam jedno opakowanie My Body Shape na Wiosnę, które zawiera 30 kapsułek Licaps. Kapsułki Licaps - są inne niż wszystkie nurtrikosmetyki ponieważ ich zawartość to roztwór dzięki temu są szybciej uwalniane i  w większym stopniu przyswajane przez organizm (biodostępność) w porównaniu do zwykłych kapsułek czy tabletek. Warto dodać, że kapsułki Licaps nie zawierają: skrobi, soli, glutenu, rozpuszczalników, konserwantów. 
 
Produkt: My Beauty System - My Body Shape
Producent: Medica Line
Zawartość opakowania: 30 kapsułek Licaps
Cena: 38zł



Składniki aktywne produktu w 1 kapsułce:
Sprzężony kwas linolowy (CLA) - 300,00 mg
L-karnityna - 150,00 mg
Wyciąg z zielonej herbaty - 100,00 mg
Lecytyna sojowa - 11,00 mg
Niacyna - 8,00 mg (50%*)
Witamina B6 - 1,00 mg (71%*)
Tiamina (witamina B1) - 0,80 mg (73%*)
Chrom - 20 μg (50%*)
Witamina B12 - 1,5 μg (60%*)
 
 * % zalecanego dziennego spożycia
 



Moja opinia:
Od Marca tego roku zapisałam się na fitness aby popracować nad moja sylwetką, gdyż od dłuższego czasu waga brutalnie wskazuje wynik 62kg przy moim wzroście 170cm. Na zajęcia fitness uczęszczam 3-4 razy w tygodniu i to na różne zajęcia: Stepp, Zumba, Spining, XCO. Niestety chodzę w kratkę, gdyż moja córka często choruje i wtedy przebywam z nią w domu nie wychodząc na zajęcia. Jednak gdy córcia wraca do zdrowia to ja wracam do ćwiczeń. Przez cały marzec nie schudłam ani pół kilo – szczerze mówiąc byłam zawiedziona, gdyż ćwiczenia były bardzo intensywne. Co prawda  nie zmieniłam swojej diety jednak bardzo ograniczam kolorowe napoje, słodycze, na szczęście nie lubię czipsów, cukru od dawna nie używam do herbaty i kawy. Co nie znaczy, że w ogóle tych produktów nie jem. Nie mogłabym żyć bez słodyczy czy pepsi aczkolwiek spożywam te produkty w małych ilościach i nie codziennie. Wieczorem staram się zjeść kolację około 19-stej a potem następuje walka z pokusą aby nie sięgnąć po ciastko, gdy wieczorem mam kryzys to wolę sięgnąć po np.jogurt owocowy lub po jabłko. Zawsze lubiłam jeść wszystko, jednak nigdy nie miałam problemów z moją wagą, problem pojawił się po ciąży. Mój metabolizm zmienił się i niestety nadmiar kilogramów po ciąży nie zmniejszył się do stanu z przed ciążą. Kilogramy te a dokładnie 7 kg przeszkadzają mi dlatego postanowiłam coś z tym zrobić!

Nutrakosmetyki My Body Shape bardzo chciałam przetestować, ponieważ moim głównym celem jest to aby przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej, więc postanowiłam wziąć udział w naborze testerek do wypróbowania tego produktu. Nigdy nie brałam takich suplementów diety więc tym bardziej byłam ciekawa efektów. Testowanie zaczęłam od kwietnia i kapsułki brałam codziennie - czyli przez okres 30dni. 


Kapsułki My Body Shape są dość duże, jednak ja nie mam problemu połykaniem tabletek, więc łykałam je codziennie po śniadaniu popijając wodą. Są one bezsmakowe i bezzapachowe w kolorze zielonym. Oczywiście podczas gdy stosowałam te suplementy, w tym czasie także uczęszczałam na zajęcia fitness. 


Po upływie tygodnia zauważyłam, że nie jestem taka napęczniała jak byłam czyli, mój organizm nie zatrzymywał nadmiaru wody w organizmie. Po około dwóch tygodniach mój metabolizm znacznie się poprawił. Już nie miałam wzdętego brzucha i regularnie się wypróżniałam. Po upływie 30dni zauważyłam, że jest widoczna poprawa, gdyż moja utrata wagi to 1,5 kg. Nie jest to wynik powalający ale wystarczający dla mnie, nie zależy mi na błyskawicznym schudnięciu ale  na tym aby powoli stracić około 5kg i aby moje ciało było bardziej jędrne a moja tkanka tłuszczowa zamieniła się w pięknie wyrzeźbione mięśnie ;) Dziś mamy czerwiec a moja waga to 60kg, czasem nawet niecałe 60 kg ;) Dżinsy nie są już tak ciasne a tłuszczyk nie wylewa się w okolicy pasa ;) Uda są zdecydowanie bardziej „zbite” a cellulit mniej widoczny. Bicepsy nabierają ładnych, delikatnych kształtów co pozwala mi bez skrępowania nosić bluzki na ramiączkach. Cieszę się że coś ruszyło… Przepraszam, ale nie pokażę zdjęć mojego brzucha czy ud, gdyż nie jestem gotowa na to aby pokazywać publicznie te części ciała, ale możecie mi wierzyć, że skóra uległa znacznej poprawie, jest jędrna a talia smuklejsza. Wiem, że stosowanie My Body Shape zmobilizowało mnie do tego, iż uważam co jem i o której godzinie, dodatkowo ćwiczę (staram się regularnie) co ułatwia mi spalanie tkanki tłuszczowej. 

Podsumowanie:
Uważam, że kapsułki My Body Shape wspomagają proces spalania tkani tłuszczowej, poprawiają metabolizm, zmniejszają cellulit i sprawiają, że organizm nie zatrzymuje nadmiaru wody w organizmie. Jestem osobą która 3-4 w tygodniu uczęszcza na zajęcia fitness więc wiem, że aby powyższe kapsułki działały na organizm należy je połączyć z aktywnością fizyczną oraz odpowiednią dietą. Moja dieta nie jest idealna ale podczas całego procesu odchudzania zmieniłam kilka nawyków żywieniowych. Wszystkie te elementy przyczyniły się, że mój organizm zaczął reagować na te moje starania dotyczące odchudzania w postaci ubytku 1,5 kg podczas brania My Body Shape a potem jeszcze 0,5kg. Cieszy mnie to, że po odstawieniu tabletek nie ma efektu „powrotu wagi” (jo-jo) - czyli mój organizm nie domaga się dalszego spożywania tych suplementów, więc można go stosować bez ryzyka, że uzależnia. 


My Body Shape polecam wszystkim kobietą, które chcą poprawić sylwetkę ale z choć drobnym wysiłkiem fizycznym.  Tylko same łykanie tych suplementów sprawi, że poprawicie swój metabolizm, uzupełnicie niedobory witamin i mikroelementów ale nie wierzcie w cuda, że wasze ciało będzie jędrne, zgrabne, bez cellulitu a waga drastycznie się zmniejszy… Oj niestety nie! Do tego trzeba trochę aktywności fizycznej oraz racjonalnej diety i czasu…
Zapraszam do zapoznania się ze stroną internetową My Beauty System
Dziękuję Prekursorką oraz firmie Medica Line za możliwość testowania suplementów diety My Body Shape.


6 komentarzy:

  1. No no, i no brać przykład :-) chyba też zastosuje taki sposób ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sposob,recenzja bardzo fajna,sama bym przetestowała te zielone tabletki,chociaż nie jestem zwolenniczką łykania ich...
    Wolę naturalne środki,ale kto wie może kiedyś się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dziewczyny ;)
      Pewnie sama też bym się nie zdecydowała na te tabletki (bo też nigdy nie łykałam takich suplementów), gdyby nie nabór testerek i akurat ten moment kiedy stwierdziłam, że czas trochę schudnąć na lato ;) Jednak nie żałuję a wręcz przeciwnie - na pewno do nich wrócę ;)

      Usuń
  3. Hey dziewczyny,
    też brałam ten suplement. Efekty porównywalne. To co najwazniejsze są to suplemny naturalne nie mają żadnej chemii i konserwantów.
    Obecnie mam problemy z wypadajacymi włosami po ciąży. Skusiłam się na produkt tej samej firmy My Hair and Nails Repair - tutaj byłm w szoku bo po 2 tyg włosy przestały mi wypadać. Brałam różne skzrypy itd ale nic nie działało na mnie. Wydaje się, że każda pozycja tej firmy zasługuje na polecenie.
    Czekam na dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey Ula,
    tutaj ciekawy artykuł znalazłam na stronie producenta
    http://nutrikosmetyka.pl/article/index/10

    Podejście jak Twoje.
    Mądrzej jeść, więcej ruchu + dobry suplement i efekt musi być.
    Nie można wierzyć reklamom, że jedzą i chudną. Bardzo fajne podejście firmy, mądre i przemyślane, aż chce się łykać. Dodatkowo nie obciążasz żołądka bo nie ma tam żadnej chemii. wow BRAWO

    OdpowiedzUsuń
  5. Własnie szukałam potwierdzenia skutecznosci tego suplementu. Koleżanka też go spozywała i była zachwycona, zmniejszył się jej apetyt i łaknienie.
    Ja zaczynam kuracj, zakupiłam od razu 3 opakowania na 3 miesięczną kurację tak jak sugeruje producent. :)

    OdpowiedzUsuń