Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 17 października 2013

Ujędrnienie twarzy maską żelową Purederm.

Kilka dni temu byłam na zakupach w Biedronce i całkiem przez przypadek trafiłam na świeżutką dostawę przeróżnych kosmetyków. Nie mogłam oprzeć się pokusie i przejść obojętnie obok masek żelowych - lubię tego rodzaju pielęgnację twarzy, dlatego wzięłam do ręki opakowanie i zaczęłam czytać informacje na odwrocie maski. Pochodzi ona od firmy PUREDERM, nigdy nie stosowałam kosmetyków tej firmy i z tego powodu postanowiłam że wypróbuje. Kupiłam w sumie cztery maski - 2szt. Ujędrniającej maski żelowej oraz 2 szt. Przeciwstarzeniowa maska żelowa. Dostępny jest jeszcze jeden rodzaj maski - Rozświetlająca, ale ta jest z przeznaczeniem dla cer skłonnych do przebarwień, nie mam styczności z tym problem, tak więc tej maski nie kupiłam.
Dzisiaj opisze rezultaty po zastosowaniu Ujędrniającej Maski Żelowej.


Produkt: Ujędrniająca Maska Żelowa
Producent: Adwin Korea Corp., PUREDERM
Pojemność: 25ml
Ilość: 1sztuka maski
 (podzielona na dwa płaty: górna część i dolna część twarzy)
Cena: 7,99zł w Biedronce



Od producenta:
Łagodna ujędrniająca i odżywcza maseczka w formie fydrożelowego kompresu, wzbogacona głęboko nawilżającymi składnikami, które wnikają i przywracają jej zdrowy wygląd. Proces wnikania można zaobserwować gołym okiem, ponieważ maseczka z czasem staje się cieńsza. Bogata, odżywiająca maseczka, zawiera wyciąg z kawioru, zielonej herbaty i witaminę E. Wyraźnie odżywia, liftinguje i ujędrnia, przywracając skórze młody wygląd. Sprawi, że będziesz wyglądać i czuć się rześko przez cały dzień.
Ekstrakt zielonej herbaty - ma działanie antyoksydacyjne, antyseptyczne, przeciwzapalne, regeneracyjne, stymulujące krążenie krwi, ujędrniające, chroni skórę przed szkodliwym działaniem promieniowaniem UV. Działanie ściągające i napinające skórę oraz opóźniające proces starzenia.
Witamina E - zwana witaminą młodości, przeciwdziała procesom starzenia się, poprawia wygląd skóry, przyśpiesza gojenie się ran.
Wyciąg z kawioru - to substancja o właściwościach silnie odmładzających, ujędrniających i przeciwstarzeniowych. Kawior wykorzystywany w kosmetyce wykazuje działanie silnie nawilżające.
Skład:

Moja opinia:
Przed zabiegiem na twarz należy wykonać podstawowe czynności jak:
- dokładnie oczyścić skórę twarzy - demakijaż;
- wykonać peeling, np. enzymatyczny, po to aby usunąć martwy naskórek, dzięki czemu aktywne składniki z maseczki przedostaną się do głębszych warstw skóry.
Teraz już można przejść do nałożenia maski.

Wygląd: Jednorazowa maseczka jest umieszczona w saszetce, która jest opisana w języku polskim i w j.angielskim. Na odwrocie jest opisane sposób użycia maseczki, skład, działanie. Maska jest przeźroczysta z zabarwieniem jasno-zielonym, co kojarzy mi się z zieloną herbatą - jeden ze składników maseczki. Wewnątrz opakowania jest przyklejona do folii, która zabezpiecza masę przed uszkodzeniem. Hydrożelowa maska jest bardzo nasączona serum, które pozostaje jeszcze w opakowaniu po wyjęciu maski. Pozostałe serum można wykorzystać na szyję i dekolt, ponieważ tam maska nie sięga. Maska przeznaczona jest na całą twarz i jest podzielona na dwie części. Część górna na czoło, okolice oczu, noc i policzki i druga część dolna na okolice wokół ust, brodę i dolną część policzek.


Sposób użycia: Maseczkę nakłada się bardzo prosto. Wystarczy nałożyć na twarz i delikatnie przyklepać palcami aby dobrze trzymała się skóry. Ja staram się usunąć pęcherzyki powietrza przez co mam pewność iż maska przylega idealnie. Producent proponuje aby trzymać maskę 20-30min. Ja uważam że sugerowany czas jest zbyt krótki. Już stosowałam podobne maseczki i z własnego doświadczenia wiem, że lepszy efekt uzyskamy gdy potrzymamy maskę dłużej. Tym razem maseczka maiła kontakt z moją twarzą przez całą godzinę. Tak, tak przez godzinę i w tym czasie spokojnie można być w pozycji siedzącej i np. relaksować się przed ulubionym programem w TV lub wykonywać inne czynności. Proponuję ten czas wykorzystać tylko dla siebie ;)
Efekty: Po godzinie zdjęłam maskę i faktycznie maska była znacznie cieńsza, gdyż skóra wchłonęła całe serum. Cera była mocno nawilżona, gładka i elastyczna. Zabieg kosmetyczny przeprowadziłam wieczorem a skóra utrzymała efekt przez cały następny dzień.

Efekt po zastosowaniu maseczki ujędrniającej PUREDERM

Podsumowanie:
Maska ujędrniająca daje dobre efekty, przede wszystkim świetnie nawilża, jednak aby efekt utrzymała się dłużej myślę, że należałoby stosować ją przynajmniej 2 razy w tygodniu. Cena jak na taką maseczkę jest bardzo przystępna, Biedronka zadbała o najlepszą cenę! Szukając w internecie tej maseczki znalazłam możliwość jej zakupu w cenie 13-15zł a w Biedronce można zakupić maseczkę ujędrniającą w cenie 7,99zł. Dlatego polecam ją, za tą cenę warto wypróbować.
Minusem są niektóre składniki maski, niestety trochę tu środków konserwujących :/

11 komentarzy:

  1. Ula mówił Ci już ktoś, że Ty nawet w maseczce wyglądasz nienagannie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ula masz piękną cerę a to zasługa genów:) te maski widziałam w biedronce ale jakoś nie przyglądałam się im bliżej

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, właśnie w Biedronce kupiłam. Tam mają najlepszą cenę tych masek.

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam je,ale jak na razie mam dużo maseczek do twarzy i muszę je wykorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzyłam na nie w Biedronce, teraz już wiem,że następnym razem kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz skórę jak pupa niemowlaka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe, no wiesz to zasługa tych wszystkich specyfików co testuje ;)

      Usuń
  7. uwielbiam takie ściągające, przy następnych zakupach muszę się zaopatrzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nimi wzgardziłam :(
    Kochana, jaką Ty masz nieskazitelną skórę.

    OdpowiedzUsuń