Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 listopada 2013

Krupnik błyskawiczny od SYS

Kilka razy pisałam na blogu o produktach SYS i nie ukrywam, że jestem fanką ich produktów. Oczywiście nie wszystkich ale mam swoje ulubione potrawy do których wracam w momentach kiedy mam bardzo ograniczony czas na gotowanie, w takich sytuacjach niezawodne są zupy od SYS.
Dziś napiszę o Krupniku - to jeden z produktów, który otrzymałam do testowania w ramach współpracy z firmą Sys.


Produkt: Zupa Krupnik
Producent: SYS
Masa netto: 95g
Cena: 4,80zł


Od producenta:
Jedno opakowanie to aż 1 litr zupy!
Odpowiedni dla wegetarian! 
Krupnik to typowo polska zupa z kaszą, warzywami i ziemniakami. 
Każdy, kto zatęskni za tym domowym smakiem, powinien sięgnąć po zupę z serii Dań Babci Zosi. Jest bardzo łagodna dla brzucha, a ponadto naprawdę sycąca. Idealnie sprawdzi się na stołach wszystkich tych, którzy preferują obiady jednodaniowe. Ugotowana na dwóch skrzydełkach z kurczaka zaspokoi głód każdego domownika. 
Składniki:
kasza jęczmienna (min. 45%), warzywa suszone 37% (ziemniak, marchew, cebula, pasternak, seler, czosnek, natka pietruszki, lubczyk), mleko w proszku odtłuszczone, sól, ekstrakt drożdżowy, pieprz czarny
Sposób przygotowania:
Zawartość obu torebek wsypać do 1 litra zimnej wody, zamieszać i zagotować. Dodać 1 łyżkę masła lub oleju. Gotować około 15 minut na małym ogniu, czasem mieszając. Doprawić do smaku i podawać.

Wartość odżywcza w 100g gotowego dania:
Energia 158 kJ (38 kcal)
Białko 1,3 g
Węglowodany 8,0 g
Tłuszcz 0,2 g


Moja opinia:
Zupę Krupnik pichci się bardzo szybko. Należy do litra wody wsypać obie zawartości saszetki, dodać trochę masła i gotować przez 15min. Prawda, że proste i szybkie? 
I do tego smaczne, po odpowiednim doprawieniu zupa jest dobra, choć nie aż tak dobra jak zrobiona od podstaw. Jednak drugi Krupnik kupiłam w sklepie (Kaufland) i przygotowałam go na skrzydełku kurczaka przy czym czas gotowania wydłużyłam o 30 min. Zdecydowanie lepszy smak i treściwa zupa.
Polecam gdyż sama lubię te zupy nie tylko za oszczędność czasu w kuchni ale także za to, że jest bliski naturalnej zupie gdyż zawiera suszone warzywa wyhodowane na żyznych czarnoziemach w Podkarpaciu. Krupnik ten zupełnie różni się od zwykłych zup instant, które są naszpikowane konserwantami i różnymi "E...".
I najważniejsze jest to że zupy są smaczne i można doprawić je według własnego gustu!


8 komentarzy:

  1. Lubię krupnik więc ten z pewnością by mi posmakował :) Jednak bezapelacyjnie pomidorówa wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tej jeszcze nie jadłam,ale uwielbiam Sys

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby tylko nie ten ekstrakt drożdżowy :) no ale ja już tak mam,Ula to wie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam krupnik :-) a ten wygląda tak apetycznie że jeszcze bardziej mam ochotę na niego :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna rzecz, szybka zupka a taka zdrowa i wygląda naprawdę przepysznie

    OdpowiedzUsuń