Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 3 września 2013

Dalia - symbol zmysłowej kobiecości

Pierwszy raz na moim blogu będę pisać recenzję na temat bardzo kobiecy, czyli o zmysłowej i eleganckiej bieliźnie firmy DALIA. Na spotkaniu Pod Krakowskich Blogerek otrzymałam piękne stringi, które urzekły mnie swym subtelnym wyglądem ;)


Produkt: Stringi, kolekcja PETRA,
Producent: DALIA
Kolor: Mocca
Rozmiar: S
Cena: 45zł


Moja opinia:
Wygląd: Nie mam żadnych zastrzeżeń, stringi od razu przypadły mi do gustu. Materiał ma nietypowy kolor mocca, zdobiony haftem w błękitne kwiaty. Pierwszy raz mam taką gamę kolorystyczną w mojej mojej kolekcji bielizny. Mają elegancki i zmysłowy wygląd i choć sprawiają wrażenie na  delikatne w rezultacie są wykonane z bardzo dobrej jakości materiału. Najbardziej podoba mi się haft, który zdobi i dodaje bieliźnie gustowny wygląd. 


Wygoda i wytrzymałość: Jak na przyciasne stringi są całkiem, całkiem ;) Niestety z rozmiaru "S" już jakiś czas temu trochę wyrosłam, żałuję że otrzymałam akurat taki mały rozmiar, "M-ka" byłaby w sam raz. Materiał jest bardzo miły w dotyku, obszycia są wykonane starannie i estetycznie. Stringi naprawdę prezentują się szykownie. Na długość są dopasowane idealnie, jednak "boczki" mego ciała mam zbyt duże ;) Musze dodać, że stringi spisały się za wytrzymałość, nic nie pękło ani nie potargało się. Sprawdziłam wytrzymałość materiału podczas prania w pralce, kilkakrotnie wyprane i nadal zachowały swoją oryginalną formę. Ze względu na za mały rozmiar trudno mi ocenić wygodę noszenia... z przykrością musiałam je odstawić do szuflady i podziwiam je za każdym razem gdy sięgam po bieliznę...

Od firmy Dalia oprócz seksownych majteczek otrzymałam kilka przydatnych gadżetów... Smycz, którą od razu porwała moja córka - spełnia funkcję smyczy dla zabawki Pieska ;)  Pięknie pachnące mydełka w gwiazdki, które umieściłam w szufladzie z bielizną. Worek do prania bielizny oraz centymetr, którego bardzo polubiłam bo często używam podczas dziergania na szydełku różnych czapek, szali itp ;)

 
Bieliznę DALIA możecie kupić w sklepie internetowym.
Zapraszam także do polubienia Ich profilu na Facebook-u.


16 komentarzy:

  1. mam takie same:) jestem z nich zadowolona...

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja jestem dziwolągiem, nie cierpię stringów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki dziwoląg? Każdy nosi to co lubi ;) Ja też nie ubieram stringów na co dzień ;)

      Usuń
  3. chcemy zobaczyć więęęęęęcej! hahahaha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Byłby szok, zwłaszcza te wylewające się boczki ;)

      Usuń
  4. A czemu nie ma modelki prezentującej ??? :) Zawsze takie ładne zdjecia robisz :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam kolor szampana,ale też nie noszę ich na co dzień.Bardzo mi się podobają i są bardzo ładnie uszyte,i mocne.Co do wygody no cóż...nie każda lubi jak jej się coś wrzyna w pupę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczne sa, lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy ja jestem jedyna, która nie ma nic z tej firmy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zwolenniczką 100% bawełny ale muszę przyznać ,że ładne są bardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom, są bardzo miłe, miękkie i przyjazne dla skóry ;)

      Usuń