Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 września 2013

Mydełko dla dziecka prosto z Indii - Himalaya

Mydełko, płyn do mycia, żel, emulsja? Co wybrać dla dziecka do kąpieli i higieny ciała, aby zachować miękkość dziecięcej skóry, optymalne nawilżenie, zachować odpowiednie pH skóry? Jestem zwolenniczką emulsji do kąpieli a córkę myję zazwyczaj żelami/płynami przeznaczonymi dla dzieci. Zawsze byłam sceptycznie nastawiona do pielęgnacji skóry dziecka mydłem, gdyż zazwyczaj mydła nie nawilżają dostatecznie. Tym bardziej że moja córka ma skórę z tendencją do przesuszania, spowodowane alergią. Tym razem maiłam okazję przetestować Nawilżające mydło Himalaya Herbals, które otrzymałam na spotkaniu Pod Krakowskich Blogerek od Magicznych Indii.



Produkt: Delikatne mydło dla dzieci
Producent: Himalaya Herbals
Dystrybutor: Magiczne Indie
Waga: 75g, kostka
Cena: 5zł


Od producenta:
To hypoalergiczne mydełko odżywia delikatną dziecięcą skórę oraz pozwala utrzymać
odpowiedni poziom jej nawilżenia, poprzez magazynowanie wody w komórkach. Mydło Himalaya Baby Soap może być stosowane przez osoby, których skóra jest sucha i wymaga intensywnego nawilżania. Dzięki swoim dobroczynnym składnikom pochodzenia roślinnego, wśród których znajduje się zarówno olej z migdałów, jak i oliwa z oliwek, mydełko pomaga zachować zdrowie dziecięcej skóry, która staje się niezwykle miękka i gładka.Ma bardzo przyjemny i neutralny zapach czystego mydełka bez dodatków.

Skład: Oils: Olive oil, Almond oil; Aqua, Disodium distyrlbiphenyl disulfonate, Fragrance, Sodium salt of palm/palm kernel fatty acid, Tetra dibutyl pentaerithrityl hydroxyhydrocinnamate, Tetrasodium EDTA, Titanium dioxide

Moja opinia:
Wygląd: Biała kostka mydła jest umieszczona w folii a następnie zamknięta w tekturowym, schludnym pudełku.
Zapach: Zapach jest bardzo przyjemny taki neutralny i świeży. Dziecko po umyciu pachnie czystością. Moja córka jest wrażliwa na różne zapachy, nie wszystko jej odpowiada i dlatego cenie sobie taką zwykłą mydlaną woń.
Efekt: Bardzo dobrze się pieni - do mycia skóry dziecka stosuję gąbkę więc wystarczy kilka potarć o mydło i gąbka szybko wypełnia się w kremową pianą, która delikatnie myje i dobrze oczyszcza całe ciało mojej córki. Zdecydowanie mydełko jest wydajne. Dzięki zawartości oleju z oliwek oraz z migdału mydełko nawilża odpowiednio, nawet w momentach, gdy córka ma lekko przesuszoną skórę. Sprawia, że skóra jest czysta i miękka. Jednak przy większym przesuszeniu co zdarza się u Nas bardzo rzadko, muszę użyć bardziej nawilżających środków typu emulsje do kąpieli, intensywnie nawilżających balsamów, płynów i itp. Córka na szczęście nie ma poważnych problemów skórnych (typu AZS), więc nam w zupełności wystarczy to mydełko.


Podsumowanie:
Zdecydowanie polecam mydło Himalaya do codziennej pielęgnacji skóry dziecka. Kosmetyk doskonale sobie radzi z nawilżeniem zdrowej skóry dziecka. Dodatkowo jest wydajne i ma niską cenę, więc nie widzę sensu przepłacać na inne środki kosmetyczne.Nie uczula.
Jestem zadowolona z tego, iż trafiłam na ten produkt, gdyż uprzednio zraziłam się do stosowania mydeł do kąpieli dziecka, trafiałam na takie które przesuszały skórę Emilki i musiałyśmy taką kostkę zużyć tylko i wyłącznie do mycia rąk.
Dzięki mydełku Himalaya od firmy Magiczne Indie jestem skłonna zrezygnować z żeli i płynów na rzecz właśnie tego mydełka!

8 komentarzy:

  1. A mają w swojej ofercie jakieś żele czy płyny do kąpieli bo u nas mydełko ze względu na azs odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem skłonna myć dziecka mydłem...

    OdpowiedzUsuń
  3. mam szampon z tej serii i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem absolutnie zakochana w asortymencie Magicznych Indii, wiec kupiłabym to mydełko w ciemno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie pożałujesz, zważywszy że cena mydełka jest niska.

      Usuń
  5. Pasowało by mi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podkradam Emilce mydełko i choć zawsze wolałam żele pod prysznic to to mydełko akceptuję ;)

      Usuń